Do podstawowych zadań Działu Ewidencji Bezrobotnych jest gromadzenie dokładnych i rzetelnych nformacji o osobach bezrobotnych i poszukujących pracy, ustalenie świadczeń przysługujących osobom rejestrującym się w urzędzie przez realizację następujących zadań :
1. Rejestracja i obsługa osób bezrobotnych , poszukujących pracy ,
- 2. Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach rejestrowanych osób ,
- 3. Ustalanie zakresu świadczeń przysługujących osobom rejestrowanym ,
- 4. Rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych,
- 5. Udzielanie informacji i wyjaśnień z zakresu przepisów ustawy o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy oraz innych ustaw, - 6. Współpraca z innymi stanowiskami pracy w zakresie realizowanych zadań,
- 7. Kompleksowe załatwianie spraw formalnych dotyczących osób rejestrowanych ,
- 8. Gromadzenie i analiza zbieranych na stanowisku informacji dotyczących
osób bezrobotnych. - 9. Archiwizowanie dokumentów .
Kierownik Działu Ewidencji Bezrobotnych
- Iwona Paździerska Pok. nr 13 e-mail: i.pazdzierska@swidwin.praca.gov.pl
Dział Ewidencji Bezrobotnych:
- Barbara Torczyńska- Specjalista ds rejestracji Pok. nr 14
e-mail: b.torczynska@swidwin.praca.gov.pl - Elżbieta Kępka- Specjalista ds. rejestracji Pok. nr 15
e-mail: e.kepka@swidwin.praca.gov.pl (obsługa dodatku aktywizacyjnego) - Jagoda Rosa- Pomoc administracyjna Pok. nr 15
e-mail: j.rosa@swidwin.praca.gov.pl