Informacje o urzędzie

Dział Ewidencji Bezrobotnych

Do podstawowych zadań  Działu Ewidencji  Bezrobotnych  jest  gromadzenie dokładnych i rzetelnych  nformacji o osobach bezrobotnych i poszukujących pracy, ustalenie świadczeń przysługujących osobom rejestrującym się  w urzędzie przez realizację  następujących zadań :

 1.     Rejestracja i obsługa  osób bezrobotnych , poszukujących pracy ,

  1. 2.     Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach rejestrowanych osób ,
  2. 3.     Ustalanie zakresu świadczeń przysługujących osobom rejestrowanym ,
  3. 4.     Rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych,
  4. 5.     Udzielanie informacji i wyjaśnień z zakresu przepisów ustawy o promocji zatrudnienia
            i instytucjach rynku pracy oraz innych ustaw,
  5. 6.           Współpraca z innymi stanowiskami pracy w zakresie realizowanych zadań,
  6. 7.           Kompleksowe załatwianie spraw formalnych dotyczących osób rejestrowanych ,
  7. 8.           Gromadzenie i analiza zbieranych na stanowisku informacji dotyczących
                  osób bezrobotnych.
  8. 9.           Archiwizowanie dokumentów .


Kierownik Działu Ewidencji Bezrobotnych

  •         Iwona Paździerska   Pok. nr 13 e-mail: i.pazdzierska@swidwin.praca.gov.pl

 Dział Ewidencji Bezrobotnych:

  •         Barbara Torczyńska- Specjalista ds rejestracji        Pok. nr 14 
            e-mail: b.torczynska@swidwin.praca.gov.pl
  •         Elżbieta Kępka- Specjalista ds. rejestracji               Pok. nr 15 
            e-mail: e.kepka@swidwin.praca.gov.pl  (obsługa dodatku aktywizacyjnego)
  •         Jagoda Rosa- Pomoc administracyjna                    Pok. nr 15
            e-mail: j.rosa@swidwin.praca.gov.pl

Informacje o publikacji dokumentu